• (050) 5224 900
  • Leonard Springerlaan 15
    9727 KB Groningen

Terugblikken en vooruitkijken met het SNN – Jaaroverzicht 2019

Onlangs hebben wij met alle collega’s bij het SNN een terugblik gedaan op het afgelopen jaar en vooruit gekeken naar aankomend jaar. En wat is er veel moois tot stand gekomen!

De meest waardevolle highlights, fact & figures van 2019 hebben we samengevat in een beeldend jaaroverzicht, dat wij hierbij graag met je delen! Het was een jaar waarin we onder andere bij veel innovatieve ondernemers en bedrijven in het Noorden hebben gezien wat onze subsidies opleveren en hoe onze lobbyinzet er aan bijdraagt dat er in Den Haag en Brussel uitstekende kansen worden gecreëerd. Hierbinnen verbeteren wij onze dienstverlening continu.

Genoeg reden om trots te zijn, want we hebben tenslotte samen bijgedragen aan deze resultaten!

Vooruitkijken

De kracht van samen(werken) zit in verbinding, tussen mensen en over grenzen heen. Hierdoor kunnen er de mooiste kansen en mogelijkheden voor onze prachtige regio ontstaan. Iedere dag zetten wij ons graag in voor een sterker Noord-Nederland. Zo maken we van 2020 een jaar waarin we volop kansen benutten en veel mooie ideeën verder brengen.

Naar het jaaroverzicht 2019

Alt
Inschrijven nieuwsbrief

Meer informatie