Kabinet trekt 250 miljoen extra uit voor subsidieregeling Groningen. Lees hier het hele nieuwsbericht.

Geplaatst op 14 januari 2022

Heb je vragen over de subsidie Verduurzaming & Verbetering Groningen €10.000? Bekijk onze actuele en veelgestelde vragen.

Geplaatst op 14 januari 2022
 

Medewerker Mens & Organisatie (32-40 uur per week)

Word jij enthousiast van je collega’s ondersteunen bij diverse P&O-zaken en -vragen? Haal jij energie uit het uitvoeren van diverse taken en behoud je daarbinnen het overzicht? Ben jij van nature secuur en heb je oog voor details? Stel je dan nu aan ons voor!

Het Samenwerkingsverband Noord-Nederland (SNN) is op zoek naar een:

Medewerker Mens & Organisatie (32-40 uur per week)

Het Samenwerkingsverband Noord-Nederland (SNN) is een samenwerkingsverband van de drie noordelijke provincies. Het SNN stimuleert, faciliteert en verbindt ambities gericht op de ontwikkeling van Noord-Nederland. Wij voeren diverse subsidieprogramma’s uit, faciliteren noordelijke samenwerking en behartigen de belangen van het Noorden in Den Haag en Brussel. 

Met ruim 140 collega’s zetten we ons dagelijks in om Noord-Nederland nóg mooier en sterker te maken. Als proactieve dienstverlener staan we dicht bij onze klanten, opdrachtgevers en samenwerkingspartners.

Je maakt deel uit van team Mens & Organisatie (M&O) van het SNN. Binnen dit team zijn een organisatieadviseur, twee adviseurs M&O en een medewerker M&O werkzaam onder leiding van de manager Bedrijfsondersteuning.

Wat ga je doen?

Als medewerker M&O sta jij midden in de organisatie en ben je het eerste aanspreekpunt van alle collega’s. Je bent makkelijk benaderbaar en kent iedereen bij naam. Je bent oprecht geïnteresseerd in je collega’s en wil dat stapje extra zetten om hen op P&O-gebied te ontzorgen. Je bent proactief en je overziet het gehele P&O-proces. Afwisselen en snel schakelen zit in je bloed. De verbinding met je collega’s en de organisatie weet je ook online op te zoeken.

Collega’s komen met verschillende vragen bij jou over onder andere: minder werken, (zorg- en bijzonder) verlof en administratie rondom ziekte. Daarnaast geef jij uitleg aan nieuwe medewerkers over ons personeelssysteem AFAS, arbeidsvoorwaarden en het P&O-beleid.

Personeels- en salarisadministratie

Het overgrote deel van je werkzaamheden bestaat uit het beheer en uitvoeren van alle personeels- en salarisadministratie. Jij zorgt dat alles tot in de puntjes verwerkt wordt. Je belangrijkste taken zijn het faciliteren van in- en uitdiensttredingen, het verwerken van mutaties, het opstellen van brieven en de verwerking ervan en het up-to-date houden van managementinformatie. 

Qua salarisadministratie voeren wij alle loonmutaties uit, de daadwerkelijke salarisrun wordt met behulp van een externe salarisadministrateur uitgevoerd. 

Arbeidsvoorwaarden

Je legt proactief contact met de provincie Groningen over (nieuwe) P&O-regelingen. Daarnaast ben je de contactpersoon van het interprovinciaal overleg. De relevante informatie uit deze overleggen vertaal je samen met de adviseurs M&O naar SNN.  

Werving en selectie

Je ondersteunt in eerste instantie bij werving en selectie; denk daarbij aan het plannen, uitnodigen en afwijzen van sollicitanten. Als je op den duur feeling hebt voor de organisatie en de collega’s, dan zul je ook sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaardengesprekken gaan voeren.  

AFAS

Om AFAS te blijven verbeteren denk jij met de adviseur M&O mee in het verder digitaliseren en optimaliseren van onze werkprocessen in AFAS. Ook heb je contact met AFAS over foutmeldingen en kleine verbeteringen in het systeem en zorg je dat je deze zelfstandig of met een consultant van AFAS oplost.

Contractbeheer, facturatie en facilitaire zaken

Zorgdragen voor de administratie van contracten, verzekeringen en abonnementen met externe partijen op het gebied van M&O en facilitaire zaken behoort tot je takenpakket. Daarnaast beoordeel je de facturen die behoren tot deze contracten in het financiële systeem. Ook ben jij ons eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken met ons eigen secretariaat en de verhuurder van ons pand.
 

Wat breng je mee?

  • Je hebt een hbo-diploma, bij voorkeur op hrm-gebied.
  • Je bent een toegankelijke en sociale collega.
  • Je bent digitaal vaardig en weet je het personeelssysteem AFAS snel eigen te maken.
  • Je bent een ster in overzicht bewaren en prioriteren van werkzaamheden en houdt je hoofd daarbij koel.
  • Je bent erg zorgvuldig en hebt oog voor detail.
  • Je beheerst de Nederlandse taal en hebt gevoel voor cijfers.
  • Je neemt initiatief en wil graag beter worden in je vak.

Wat bieden we jou? 

De organisatiecultuur is erop gericht het beste uit onze medewerkers te halen. We bieden een contract van een jaar, dat bij goed functioneren verlengd kan worden. De functie is ingeschaald in schaal 9 cao provincies, min. € 2.818,63 en max. € 4.004,93 voor een fulltime contract (norm 1 juli 2021). Naast je salaris en individueel keuzebudget van 22,37% biedt het SNN volop ontwikkelmogelijkheden. Zo beschikt iedere medewerker over een persoonlijk ontwikkelingsbudget van € 5.000,- per vijf jaar.

Interesse?

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur dan je motivatiebrief en CV uiterlijk 12 januari 2022 naar Ayla de Koning via solliciteren@snn.nl.

De eerste sollicitatiegesprekken staan gepland op dinsdagmiddag 18 januari 2022. Uiterlijk 14 januari 2022 laten we je weten of je uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek. Een eventueel tweede gesprek staat gepland op dinsdagmiddag 25 januari 2022. Een talententest kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Voor meer informatie over deze vacature kun je bellen met Ayla de Koning via 06-19688006 of Ilse Bos via 06-52547216. Meer informatie over onze organisatie vind je op de pagina over SNN.

Goed om te weten

  • Medewerkers van het SNN en de provincies Fryslân, Groningen en Drenthe zijn interne kandidaat voor deze functie. De vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld.
  • Goed om te weten: Bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen bij de gemeente waar je ingeschreven staat. Als je geen VOG kunt aanleveren, kunnen we je helaas niet aannemen.
  • Het screenen van socialmediaprofielen kan een onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.
bulb search chat calendar compass couple file-pdf map navicon organiser person phone piggy-bank play service thumbs-up timer tractor wall