Wijzigt er iets binnen jouw POP3 of POP3+ project? Laat ons dat vooraf weten via een wijzigingsverzoek. Zodra je op de hoogte bent van een mogelijk grote afwijking in je project, neem dan direct contact op met je contactpersoon bij het SNN om de wijziging te bespreken. Wanneer een wijziging invloed heeft op de uitvoering van het project of de voorwaarden van de verleningsbeschikking dan moeten wij de nieuwe situatie beoordelen. In sommige gevallen krijg je een nieuwe verleningsbeschikking toegestuurd. Hierover krijg je bericht van ons.

Maak voor het indienen van een wijzigingsverzoek gebruik van het ‘formulier melding & wijziging projecten POP3’. Hoe je het wijzigingsverzoek (met eventuele bijlagen) in kunt dienen is afhankelijk van het digitale portaal waar je je subsidieaanvraag hebt ingediend. 

Let op: Kijk in je verleningsbeschikking wat voor jouw situatie geldt. 

Mijnrvo.nl

Is in je verleningsbeschikking een zaaknummer vermeld? Dit vind je rechtsboven op de eerste bladzijde van je verleningsbeschikking. Dan heb je de subsidieaanvraag ingediend via mijnrvo.nl. Mail het ingevulde ‘formulier melding & wijziging projecten POP3’ naar plattelandsontwikkeling@snn.nl.

POP3-webportal

Is in je verleningsbeschikking een projectnummer vermeld? Dit vind je rechtsboven op de eerste bladzijde van je verleningsbeschikking. Dan heb je de subsidieaanvraag ingediend via het POP3-webportal. Ga naar het POP3-webportal om het ingevulde ‘formulier melding & wijziging projecten POP3 ’in te dienen. Hier heb je eHerkenning voor nodig. Na indiening van het wijzigingsverzoek geef je ons een seintje via plattelandsontwikkeling@snn.nl dat het wijzigingsverzoek klaar staat. Kijk voor meer informatie over het POP3-webportal in de handleiding.

POP3-webportal

 

Let op privacy

Wij hebben geen burgerservicenummers nodig. Staan deze in de gevraagde documenten? Let op privacy en verwijder de burgerservicenummers of scherm ze af voordat je de documenten met ons deelt.